Dag 14 USA, Guns 'n Roses

20 juni 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vannacht wakker geworden van wat luidruchtige buren. Gelukkig was hotel security al snel ter plaatse en konden we daarna weer verder slapen.
Vanmorgen hebben we ontbeten bij Roxy's Diner, waar ook Jasper glutenvrij kon ontbijten. Heerlijk vers fruit en eitjes vulden onze maag, wij konden er weer even tegenaan. Alles hier in Amerika is groot- groter-grootst. Ze komen regelmatig vragen of je een refill wilt, maakt niet uit wat je bestelt qua drinken, je krijgt zo (en voor alle Nederlanders, gratis) een nieuw glas bijgeschonken.
Hierna hebben we de DEUCE bus, nee geen deuzenbus, gepakt en zijn we over de Strip gereden. We hebben andere reizigers die minder goed Engels spreken te hebben uitgelegd hoe zij een kaartje konden kopen, even positieve credits opgebouwd voor ons Karma.
De route liep langs alle grote hotels, the Bellagio, MGM, Monte Carlo, Ceasars Palace.... We stapten uit om naar de Gun garage te lopen. Daar hebben Jasper en Johan zich even af kunnen reageren met 9 verschillende pistolen en geweren. Hierna even terug naar het hotel gebracht met een Uber, aangezien het niet te doen was om weer terug te lopen met een temperatuur van zo'n 45°C. De chauffeur moest nog even tanken dus had hij ons even in de oververhitte auto achtergelaten bij het tankstation. Net als sommige dierenbeulen dat met hondjes doen. Gelukkig was het raampje open voor "frisse" lucht. Na een dollemansrit kwamen we aan bij het hotel waar we blij waren weer land te zien. Hier even een boterham gegeten en toen weer de bus naar de Strip gepakt. Daar hebben we nog even rondgelopen, maar het was toch wel erg warm. Jasper had een leuk eettentje gevonden, dus gingen we even kijken of dat wat was. Daarna zijn we terug naar het hotel gegaan. 's Avonds zijn we weer terug naar de Strip gegaan. Hebben heerlijk gegeten en zijn toen bij de fonteinshow van het Bellagio gaan kijken. Het plan was om ook nog naar een lichtshow te gaan kijken op de oude strip, helaas waren we hier te laat voor, dus zijn we terug naar het hotel gegaan waar Jasper en Johan nog even een gokje gewaagd hebben.

Groetjes,
Jasper & Merel

1. Opa en oma hoppenbrouwers:
    21 juni 2017
    Mooi verhaal en dito foto,s we krijgen het idee dat het jullie het goed naar de zin hebben