Dag 24 USA, Sweet Goodbyes

1 juli 2017 - Schiphol, Nederland

Hallo allemaal,
Vandaag de allerlaatste blog. Vanmorgen waren we al vroeg wakker, zullen de reiszenuwen wel zijn. Na het gewicht in de koffers goed te hebben verdeeld en te hebben ontbeten zijn we richting Los Angeles gereden. Onderweg nog even de plaatselijke brandweer in actie kunnen zien met een bermbrandje. Het was maar goed dat we op tijd vertrokken waren, bij de rondweg van LA stond best wel wat file. Bij aankomst in LA hebben we de auto ingeleverd en zijn we met de bus naar het vliegveld gegaan. Het inchecken en door de security gaan ging zeer vlot, dus konden we nog even bij de winkeltjes rondkijken. Met onze laatste aankopen in de hand zijn we rond kwart voor 5 gaan boarden. Helaas een beetje vertraging, we hebben gelukkig maar even hoeven te wachten.
Na een vlucht van zo'n 9 uur zijn we weer geland in Nederland. Met minimale slaap gaan we zo onze koffers ophalen!
Leuk dat jullie steeds onze verhalen hebben gelezen en bedankt voor jullie reacties!
Het was een reis om nooit te vergeten.