Dag 22 USA, On Fire

28 juni 2017 - Prescott, Arizona, Verenigde Staten

Hallo allemaal,
Vanmorgen zijn we al vroeg wakker geworden. Met het bos in de achtertuin als uitzicht, vanmorgen snel gedouched met de "save water challenge". Een zandloper hield in de gaten of we er niet te lang over deden⏳. Nu was dat voor ons niet zo zeer een challenge, maar wel voor Jasper! Hij heeft nog wel eens de gewoonte om een kwartier lang als een zombie onder de warme straal wakker te worden. Toen het ook Jasper was gelukt zijn we daarna naar de tavern gelopen voor het ontbijt. Hierna de spullen bij elkaar gepakt en hebben we de auto geparkeerd. Met de shuttlebus nog even de rest van de Canyon kunnen bekijken. In de bus nog gezellig gekletst met Amerikanen die ook op reis waren. Ze waren erg benieuwd wat wij van het land vonden en in hoeverre het anders was vergeleken met Nederland. Ook hebben we nog een trail gelopen van zo'n 3 km, langs de Canyon met uitleg over de verschillende soorten steen en graniet dat in de Canyon gevormd wordt. Hierna geluncht en doorgereden naar de volgende stop: Prescott. Het was maar een kort ritje, maar toch is het me gelukt om het meeste van de rit te slapen.
Toen we hier aankwamen zagen we dat hier wederom een bosbrand was. We zagen dat er vliegtuigen overheen vlogen om te helpen blussen. Er zijn mensen geëvacueerd die in een onveilig gedeelte zaten, wij zitten in een veilig gedeelte en kijken dus op veilige afstand toe.
Na het avondeten zijn we in de slaapkamer alvast onze was gaan sorteren. Morgen komen we aan in Palm Springs waar we waarschijnlijk veel leukere dingen willen doen, zoals zwemmen bijvoorbeeld. Dus wij dachten een goed begin is het halve werk.
Tevens is de acoustiek hier zeer gehorig, we hebben onze buren naast ons al beter leren kennen. Beter dan we eigenlijk zouden willen (btw, dit zijn niet Johan en Jolanda zij slapen niet in de kamer naast ons, maar tegenover ons).
Morgen hebben we een lange reisdag voor de boeg dus gaan we op tijd slapen (wat ik tevens ook erg goed in de auto kan☺).

Tot morgen weer!

Groetjes,