Dag 11 USA, Yosemite Park

17 juni 2017 - Jamestown, California, Verenigde Staten

Vanmorgen pijnlijk wakker geworden. Alles wat verbrand was, zag vuurrood. Vandaag hebben we een reisdag, en dat is maar goed ook. We zullen uit de zon moeten blijven.
Onderweg in Oakland naar de K-markt gegaan. Hier weer spullen ingeslagen voor onderweg. Al het drinken was op en aangezien we met onze rode huidjes gehydreerd moeten blijven....
Rond half 4 kwamen we aan bij Yosemite Park. In dit park zijn high sierra, granieten kliffen, sequoia bomen en valleien te zien. Natuurlijk kunnen we hier ook verschillende dieren spotten: beren, valken, vleermuizen, herten en spechten. Dit mooie park bevindt zich in de bergen. Eigenlijk stond dit park morgen pas op de planning, maar er is het laatste stukje weg afgesloten waardoor we niet volledig door het park kunnen rijden. De route werd aangepast zodat we toch nog het park konden zien.
Hierna zijn we weer doorgereden naar het dorpje Jamestown waar we vannacht slapen. Met behulp van Jasper zijn glutenvrije app hebben we een restaurantje gevonden waar we heerlijk gegeten hebben. In dezelfde straat zaten ook hele schattige winkels met one-of-a-kind spullen. Helaas waren ze gesloten, gezien het tijdstip. Volgende keer beter!
Morgen reizen we door naar de Big Pine via de Senora pas!
Groetjes,
Jasper & Merel