Dag 13 USA, Death Valley & Las Vegas

19 juni 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen iets minder prettig wakker geworden. In de badkamer van de hotelkamer kroop een kakkerlak naar me toe #yikes. Gelukkig kwam de redder(Jasper) in nood mij redden van dit monster. Vanmorgen rond 9 uur vertrokken richting Death Valley, het was toen ongeveer 110°F (43°C). We daalde af naar de zoutvlaktes, wat bijna onrealistisch was om naar te kijken. Het leek van wat verder af of het gewoon een meer was, toch konden we de zoutkristallen zeer goed zien van dichtbij! Terwijl we verder daalden naar het laagste punt (ca 85,5 m onder zeeniveau) steeg de temperatuur. Daar hebben we zelfs bijna de 125°F (= ongeveer 50°C) aangetikt! Door deze hoge temperaturen zaten flinke wandelingen er niet in, maar we hebben wel kleine stukjes gelopen naar uitkijk punten. Dus lieve mensen in Nederland, bij jullie valt het nog wel mee! Een kleine omweg door Artist Drive wat wat weg had van het decor van de 1e star wars film zorgde weer voor mooie plaatjes. Daarna reden we door naar Las Vegas, onze slaapplaats voor de komende 2 nachten. Rond 5 uur kwamen we daar aan. Ons hotel, wat natuurlijk ook een casino is, dat kan niet anders in Vegas, is mooi en zeer luxe. Na een lekkere douche (want ja daar ging ik vanmorgen echt niet meer in) hebben we heerlijk gegeten. De ober had een klein foutje gemaakt met het doorgeven van de glutenvrije bestelling. Hierdoor had Jasper wat later zijn steak. Daarna hebben Johan & Jasper nog een gokje gewaagd in het casino. Helaas nog geen grote bedragen gewonnen, maar wat niet is kan nog komen.

Groetjes,
Jasper & Merel

1. Opa en oma hoppenbrouwers:
    21 juni 2017
    Hier erg warm,bij jullie nog erger volgens het nieuws