Dag 15 USA, Valley of Fire

21 juni 2017 - Mesquite, Nevada, Verenigde Staten

Sorry! Onze vorige blog stond er even later op dan gepland. Ik was in slaap gevallen .
Vanmorgen uitgerust wakker geworden. Na een lekker ontbijtje bij Roxy's hebben we alle spullen bij elkaar gepakt en zijn we vertrokken. Vandaag zijn we via the Valley of fire, die zijn naam zeker eer aan doet, naar Mesquite gereden.
Deze vallei had een prachtig rotslandschap met verschillende kleuren rood (vandaar de naam Valley of fire). Het plan om daar een wandeling van een uur te doen hebben we moeten laten varen, met de temperaturen die boven de 45°C blijven was dit niet verantwoord. Wel vanuit de auto (met airco) foto's kunnen maken van het uitzicht.
Daarna doorgereden naar onze volgende tussenstop: Mesquite. In dit motel zit tevens ook een casino, wat Jasper toch wel erg leuk vond. Hij heeft samen met Johan nog even rondgekeken in het casino. Ik heb me 's avonds even rustig gehouden, aangezien ik toch een paar dagen me niet helemaal lekker voelde was dat nu toch wel even fijn. Morgen reizen we weer verder naar Kanab. Als het goed is zou het daar wat minder warm moeten zijn. Ze verwachten er morgen een temperatuur van zo'n 31°C. Dat klinkt voor ons allemaal toch wel erg goed! Met die temperatuur kunnen we ook weer wat meer ondernemen.
Tot morgen!

Groetjes,